דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתה הוא היוצר של החיים שלך 

מאת    [ 05/04/2009 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 2531 פעמים ]

אני רוצה להודות לכם על הזכות וההזדמנות לשתף אתכם באסטרטגיות והטכניקות שעזרו לי ליצור את המציאות שלי ושל מאות אחרים. אני מכבד ומעריך אתכם כאנשים אשר רוצים לשנות את האיכות של חייכם ואשר באמת אתם מוכנים לעשות משהו בנידון.

כל אחד מאיתנו נולד עם משהו מיוחד, עם כישרון ייחודי, עם מתנה.לכל אחד מאיתנו יש את החזון הזה שנותן לנו להרגיש מיוחדים וחשובים.כל אחד מאיתנו מדמיין את היום שבו הוא יעשה את מה שהוא תמיד רצה לעשות.כל אחד רוצה את התהילה שלו בעולם הזה.אני זוכר את הפעם הראשונה שבה קלטתי מה הייעוד שלי בחיים ויותר מזה אני זוכר את הפעם הראשונה שבה קלטתי שאני מגשים את הייעוד שלי.לפני כשנתיים קרה לי משהו רע בחיים, כמו כל בן אדם אחר לקחתי את זה למקום הכי רע ורחוק שיכול להיות. נכנסתי לדכאון, לא אכלתי, לא חייכתי, הייתי הולך לעבודה חוזר הביתה, סוגר את הדלת לא מתקשר עם אף אחד. בכל הזמן הזה כבר הרצתי לעצמי סרטים בראש מה יהיה ומה יהיה.הדבר הרע הזה שקרה לי היה בעקבות שטות שעשיתי על הכביש ונענשתי ע"י משטרת התנועה.נלקח לי הרישיון לחודש ימים ולאחר מכן היה אמור להיות לי משפט שיגיד לי מה קורה עם הרישיון שלי בעתיד. העונש המקסימלי שהייתי יכול לקבל הוא שנתיים שלילה.עכשיו אתם מבינים למה הייתי מבואס. בכל אופן, אחרי שהימים עוברים וכל המחשבות הכי רעות קופצות לי בראש על מה יהיה עם הרישיון שלי, קרה דבר ששינה את חיי.מתוך הדיכאון הזה חבר טוב שלי שכבר נמאס היה לו לראות אותי כך הכריח אותי לצפות בסרט הסוד, כמובן שסירבתי וסירבתי עד שבסוף ראיתי אותו.זה היה ב- 21.4.07, לעולם אני לא אשכח את היום הזה. השעה הייתה 2:00 לפנות בוקר, צפיתי בסרט ולמחרת הבוקר קמתי מהמיטה כמו אריה שרוצה לטרוף את העולם!

הסרט גרם לי להבין מהו סוד החיים. הסרט הזה גרם לי לצאת ולחקור ולהבין באמת איך אני יכול להשפיע על החיים שלי ואיך אני יכול ליצור את המציאות בה אני רוצה לחיות.בעקבות הסרט וההתעניינות שלי בכל הנוגע לסרט הסוד, הגעתי לקורס מחשבה יוצרת מציאות, באותו הקורס בשיעור השני בלבד, גילתי מה הייעוד שלי בחיים, גיליתי מה גורם לי לחייך מה גורם לי להרגיש חיי, מה גורם לי להרגיש שאני מממש את הזכות על כדור הארץ! זה גרם לי להבין מהן "נפלאות התבונה", וכך בעצם הקמתי את מה שאני עושה הכי טוב , אני עוזר לאנשים לגלות את "נפלאות התבונה", אני עוזר להם להבין את מה שאני הבנתי, אני עוזר להם לגלות את מה שאני גיליתי, אני מוציא את הטוב ביותר שקיים אצלהם.אני עוזר להם להגשים את הייעוד שלהם, את הקסם שטמון בפנים, את מה שהם לא ראו כל השנים האלה, את מה שהם יודעים אך אין להם אומץ לעשות, את מה שהם כבר ניסו אך לא הצליחו ועדיין מרגישים שזה שלהם.נגמרו התירוצים של החסימות, נגמרו התירוצים של הילדות הקשה, לא משנה מתי ובאיזה גיל,מתי שנרצה לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו, תמיד, אבל תמיד יצוץ משהו שיגרום לנו להפסיק.תמיד מישהו יבוא ויגיד שלא כדאי, שאין סיכוי.כשאתה חיי עפ"י מחשבה יוצרת מציאות, אין כזה דבר אין סיכוי, אין כזה דבר לא כדאי! זה אתה והמחשבה. ג'ו ויטאלי מגדיר את זה כ- "אתה המיכאל אנג'לו של החיים שלך, הדייויד שאתה מפסל זה אתה", וזה בדיוק כך!אז בואו נניח בצד את מערכת האמונות שלנו, בואו נניח את הדעות הקדומות, עצמו את העיניים והגידו לעצמכם מה הייתם רוצים ליצור עכשיו !

מהרגע שבו הייתי מדוכא, מהרגע שבו חשבתי שעולמי חרב עליי, קרה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אל תסיקו מסקנות מיידית על דבר רע שקרה, זהו סה"כ איתות מהיקום/אלוהים שהגיע הזמן לעשות משהו. משהו טוב הולך לקרות לך.


נפלאות התבונה,
אימון אישי בשיטת מחשבה יוצרת מציאות,
טיפול בשיטת EFT.

דוא"ל: avi.coach@gmail.com
אתר אינטרנט: www.efteft.co.il
טלפון: 052-6366339
אבי שאול,
מרצה ומאמן אישי בשיטת מחשבה יוצרת מציאות, מטפל בשיטת EFT.

פלא: 052-6366339
דוא"ל: avi.coach@gmail.com
אתר אינטרנט: http://www.efteft.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב